torsdag 11 oktober 2012

Mitt i veckan!

Igår simträning och idag lite gymträning på SATS i Sollentuna, smet in där och körde lite crosstrainer i ca 30 min, fast i 5 min började jag med en skidstakningsmaskin som var skitjobbig, tog det lugnt så att inte ryggen pajar igen. Kommer att köra mycket sån där skidstakningsmaskin nu innan det blir snö! Fan vad stark jag kommer att vara i skidspåren i vinter efter det!  :)))

Så då har jag testat Sats i Sollentuna, ska försöka kolla av de flesta SATS-gymen i norra sthlm nu i vinter och se vilket som är bäst, än så länge så är det bara Södra Station och Sollentuna, var på spinning en gång på Stadion, men så här långt så leder Sollentuna 4 hantlar av 5 !! :)))

Nu i ikväll har jag bara slöat efter att jag lagt Tuva och Clara, blev mycket sofftid idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar