torsdag 18 oktober 2012

Snart slut på arbetsveckan...

...och idag är det torsdag!  Har nyss varit uppe i garaget och satt på min nya cykellampa på styret på MTB:n, tänkte först ut och cykla lite på landsväg nu när jag kom hem men jag måste vänta tills det blir mörkt och köra lite i skogen för att testa nya lampan!!

Så när barnen lagt sig senare ikväll så kör jag en runda med MTB i mörkret!  Ska bli kul!! :)

Igår så simmade jag på morgonen i simhallen, vi var bara 3 st i början sen blev vi bara 2 st och 2 banor det var lyxigt att ha en bana för sig själv hela träningen! Har börjat köra maxade intervaller på simningen, jag inbillar mig att jag ska bli mycket snabbare till nästa sommar om jag kör såna?! Orkar bara 25:or än, men jag körde starttid 75 sek på 50:or igår 10x50m och det gick bra så det tar sig tror jag?

Imorrn blir det ingen träning alls, då är det fredagsmys!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar