fredag 5 oktober 2012

Fredagkväll och helgen börjar...

...sitter i soffan och har två små tjejer intill mig på varsin sida om mig som sover som små grisar, för bara 20-30 min sen så hoppade dom runt och dansade och gjorde akrobatiska övningar till X-factor på 4:an. :)

Vaknade imorse med jordens jävla nackvärk!!!  hade legat och sovit med 2 st kuddar under huvet hela natten kändes det som???  Så när jag kom hem på eftermiddagen så masserade Marie nacken och trollade med sina trollkonster lite så nu är det mycket bättre, hoppas det har gått över imorrn??

Om allt är som det ska imorgon bitti så blir det styrketräning på Magasinet!

Undrar om man ska sätta sig en stund på Tempocykeln och trainern i garaget??  Marie jobbar kväll imorrn så någon tur på landsväg kan man glömma i helgen?!

Marie ja hon är på Ladies Night nu ikväll i Västerås med jobbarkompisar, hoppas de har kul, :)

Nu ska jag ta och bära upp de här tjejerna så de får sova i lugn och ro i sina sängar!

Godnatt och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar