lördag 27 oktober 2012

Bostadsrättsföreingar m m...!?

Idag hade vi jobbardag i vår förening och var ute och räfsade löv, alla var med och hjälpte till?? Nej vänta nu få se?? Så var det inte det saknades säkert några stycken???  Ähh jag vet inte och jag skiter i det hur det nu var, kanske de hade annat för sig som var viktigare varför ska man hjälpas åt för...  :)

Jag var iallafall ute och räfsade löv i flera timmar trots att jag vaknade 8.53 och vi skulle samlas 9.00 vid våra postlådor. Jo jag hann ut i tid och skriva upp mig på listan. :)

Räfsade på tills jag tröttnade efter ca 2 timmar, då tog jag och bytte till vinterdäck på dieseln och satt på takboxen så nu är den klar för vintersäsongen när man ska ha med sig skidor.

Sen var  vi till stan och handlade på ICA-Maxi med ett stopp hos mamma och pappa och fikade lite!  :)

Nu ikväll har vi ätit bakad potatis och lite röror till det, jättegott!  :)

Johan var ut en sväng oxå och visade upp sitt nybygge en upphottad flakmoppe, riktigt klassbygge!  Han är duktig den gossen, det måste han har ärvt efter mig!  :)

Om det nu funkar att lägga ut från mobilen så ska det vara ett foto på flakmoppen här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar