söndag 7 oktober 2012

Söndagmorgon...tidigt...Suck!!!

Som alltid när Marie jobbar helg så vaknar Clara när mamma går upp och så är det bara för mig att kliva upp när Marie åker 6.30?!  :(

Nu är kl. snart 9 och det är snart dags för att åka till Claras dans på Street Feet halv tio.

Tror att Tuva och jag ska ta och passa på och åka till OK och tvätta bilen medans Clara dansar? jag har iallafall tagit fram hinken med alla tvättgrejer och den står så jag snubblar på den när jag ska gå ut! :)

Sol och fint väder idag med och det är ju kul, undrar om jag ska ta och försöka klippa gräset idag oxå efter Tuvas dans på eftermiddagen?

Måste även snurra runt på staden och leta efter en affär som säljer lättviktspressenningar så jag kan vinterpacka trädgårdsmöblerna på uteplatsen på baksidan!

Sen måste vi laga lite lunch mitt på dagen och lite kvällsmat senare sen när Marie kommer från jobbet vid 16.45?

Ikväll blir det simträning mellan 20-21 i simhallen.

Nu ska jag se till att Clara har allt med sig till sin dans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar