tisdag 18 september 2012

Tisdagmorgon nej inget löppass idag

....skulle ha sprungit idag på morgonen hade jag någon knasig idé om i förrgår?? Men det blev ett cykelpass på nästan 2,5 timmar igårkväll och knappt 7 mil. Vad mörkt det blir om kvällarna nu och snabbt oxå? Var lite skumt sista km hem.

Har skaplig träningsvärk nu igen blir lätt det när man bara cyklar lite längre sträckor en gång i veckan, och vilken blåst det var igårkväll, det var motvind åt alla håll ändes det som, ca 11-12 m/s enligt SMHI!

Idag blir det möte i Sundbyberg och sen till Åkersberga på ett av projekten, besiktning av fönster. Sen hem och hämta tjejerna på dagis och fortsätta jobba efter att de har gått och lagt sig.

Imorrn är det dags för simträning igen, hoppas jag kan hinna med ett pass till någon av mornarna som är kvar i veckan innan helgen.

På fredag fyller Clara 4 år, hon har hållit på och planerat sin födelsedag sedan flera månader tillbaka, igår satt hon och kollade på bakrecept på Bolibompahemsidan!  :)

Nu är snart dags att börja dra sig iväg mot Stockholm.....

Gick med i en grupp för Ironmanblåbär 2013 på Funbeat, gruppen har just nu ca 70 medlemmar. Där finns en topplista med nedlagd träning för alla medlemmar igår låg jag på plats 7, både på nedlagd tid och avverkad sträcka! :)



Ironmanblåbär 2013 - Topplista

1.Ryan "Rykno" Provencher
3582 min
2.Bernt Hedlund
3319 min
3.Johan Arvidsson
3180 min
4.Mattias Krantz
2764 min
5.Mattias Persson
2450 min
6.tomas s
2449 min
7.Per Johansson
2051 min
8.Richard Jack
2014 min
9.Lars Frick
2006 min
10.Fredrik Svensson
1951 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar