torsdag 20 september 2012

Onsdag - simmardag!

Onsdagar då kör jag simträning i simhallen i Enköping, står och hänger på låset när simhallen öppnar! Så gjorde jag även idag men fan vad trött och seg man känner sig första kvarten, men efter ett tag så lossnar det...

Det blev 50 min effektiv träningstid i bassängen och sen iväg till Stockholm och jobbet, det är väl själva f-n att det måste vara så mycket bilar ute precis när jag ska åka till jobbet???? Det tog nästan 2 tim från Enköping till Södermalm i morse, det var parkeringsplatser överallt.

Smet ifrån på lunchen ner till SATS intill kontoret och körde ett 30 min Corepass, gick lite bättre den här gången än förra, det här med gruppträning är inte riktigt min grej när man ska göra lika någon annan.  :)

Sen igårkväll var jag i simhallen igen men då var det Clara som var på "Lek och Plask", otroligt vad det går fort för henne med vattenvanan, tittade på dem på slutet och hon var mer under vattnet än ovanför... utan att hålla för näsan???  Duktig tjej!

Sen tillbringade jag hela kvällen framför TV:n efter att jag hade lagt barnen. William var hemma redan vid niotiden så vi hann prata lite också det var roligt. :)  Efter tio kom Marie hem från jobbet och då tittade vi på Bonde söker fru, vilket jävla skitprogram??  Men varför tittar jag på det ändå?

Får se vad jag hittar på idag torsdag? Löppass eller mtb-pass??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar