lördag 29 september 2012

Nytt pers på Lidingöloppet idag!! :))))

 Lidingöloppet 30 km idag, perfekt väder mulet 14 gr och lite duggregn då och då, kan inte vara bättre! Följde planen fram till 15 km med max 7 min/km låg under den tiden med ca 15-20 sek/km tills dess, men dessa jävla backar på LL hur kan man glömma år från år hur dom är mellan 15-23 km??? Förtränger man det undermedvetet eller? Tappade rejält under den delen av banan men kunde iallafall sen komma igen sista 7 km men inte så mycket så att jag kom in på min måltid som jag hade planerat strax under 3:30:00. men jag är mycket nöjd med dagens lopp iallafall förbättrade tiden med nästan 9 min (felade på 2 sek) det är helt ok! :)
Nästa gång ska jag springa på under 3:30:00!!!! :)




Lite bilder från loppet idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar