fredag 28 september 2012

Nu får vi se hur det går tills imorrn på Lidingöloppet???

Ja hur stora är oddsen på att jag står på startlinjen på Koltorps gärde imorrn kl. 13.20??

Imorse när vi vaknade hemma hade Clara 4 år feber och senare under förmiddagen fick meddelande från Marie att då var inte bara feber utan magsjuka med feber!! Surt sa räven!!! Clara låg tätt intill mig inatt så blir inte jag sjuk nu så har jag en jävla tur!!!

Nu sitter jag på pendeln påväg ut till Kungsängen och vidare hemåt med bil därifrån. Efter kursen slutade idag så har jag varit ut till Lidingövallen och hämtat nummerlappen, samt fixat klistermärket från Enervit på nummerlappen. Det är en fin service som Enervit har med langning av gel och liquid vid 10 km och 20 km! Det är värt 200-300 kr att få kännas sig som en elitlöpare när man får deras prylar langade till sig under loppet!! :)))

Hoppas även att vädret imorrn blir lite bättre än idag, hur den än blir kan det inte bli värre än på Sthlm Maran 2juni!!
Då var det bara +4 grC kallare än på julafton i vintras!!

Passade på att köpa lite "svensk Klassiker" kläder, en träningsjacka och en funktions T-shirt, dyrt men va fan är det för mening att ha kört klassikern 2ggr om man inte visar det????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar