tisdag 18 september 2012

Det blev ett löppass idag iallafall!!

Besiktningen i Åkersberga gick fortare än väntat idag så jag åkte hem efter den och skulle hämta småtjejerna på dagis innan 16.30, när jag kom hem så hade jag tid för att springa lite drygt en timme, så på med kläderna och skorna och ut!

När jag kom ut utanför dörren så upptäcker jag att det regnade och inte lite heller!! :(
Borde ju ha tänkt på det eftersen jag hade åkt i spöregn de sista 2-3 milen hem från Stockholm?? Skit samma det vara bara att springa på det, ca 13 gr och lite blåst och regn det får ju inte stoppa ett träningspass. Det var ju betydligt varmare idag än 2 juni på Stockholm Marathon! :))))

Nu ska jag försöka få Tuva och Clara att gå i säng så fort det går efter kl. 19, så jag kan jobba ikapp tiden jag sprang på eftermiddagen och lite mer tid, det finns att göra så det räcker och blir över.
Så jag får sitta här vid datorn i kväll och skriva byggmötesprotokoll bla hög på endorfin efter dagens löppass.

Imorrn är det dags igen simhallen i Enköping kl. 06:00!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar