tisdag 1 januari 2013

Bokslut träningsåret 2012

Nu är det slut på jul- och nyårshelgerna, men jag har kvar några dagar ledigt till, börjar inte jobba igen förrän  på måndag 7 januari.

Det har varit skönt att vara lite ledig mitt i vintern och jag hann åka en hel del skidor fram till igår, för idag finns inte mycket snö kvar! :(

Har även kommit igång med träningen igen på allvar efter den långdragna förkylningen under 1:a halvan av december, som sedan följdes upp av ryggskott under en vecka!!! :(

Men nu så är det full fart igen på träning! :)

Så nu ska jag försöka mig på att göra något slags bokslut av min träning under 2012:

Total nedlagd tid: 19476 min
Total sträcka:       4251 km
Antal pass:             319 st
Antal dagar med träning: 239 dgr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar