söndag 17 mars 2013

Söndagkväll och helgen är slut och det är fanimej jag oxå!

Helgen har väl varit ganska lugn igår blev det ett styrketräningspass på Magasinet på drygt 1 tim sammanlagt, sen efter lunch åkte vi till Strängnäs och gick runt där på stan och tittade i affärer och fikade, handlade mat ute på Coop i Solberga och sen hem igen.
Innan kvällsmaten hann jag ut och springa lite drygt 14 km på 1 tim 46 min, körde ett lågpulspass pulszon 120-140 så det gick bra! :)

Sen var jag och hämtade kvällsmat på ChopChop det både snabbt och gott! :)  Somnade skönt i soffa en stund på kvällen, men innan det så tittade barnen på fångarna på fortet, jag läste tidning.
Senare sen så sappade jag runt och hittade Top Gun på TV11, den filmen är kult kan ses hur många ggr som helst!

Idag har jag varit med Clara på dansträning på Street Feet och sen blev det en lång cykeltur efter lunch ca 66 km på 3 tim 35min, lågpulspass pulszon 100-130. Lyckades nästan hålla pulsen nere under 140 hela rundan men på sista 2 km så var det först en idiot i en BMW X5 som körde om en mötande bil och svepte förbi ca 05m från mig i drygt 100 km/tim, såna ggr önskade jag att jag hade en näve sten i handen som jag kunde släppa över vindrutan på idiotens biljävel!!!!  :(   Ja det var då puslen for upp över 140!!!

Nu har vi ätit mat och nu ska jag lägga mig i soffan och vila en stund, kanske läsa lite och koppla av??

Imorrn är det bara och ta nya tag ny vecka och nya utmaningar!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar