torsdag 21 mars 2013

jag är ledsen..... :(

jag är jävligt less på bilar...

imorse var jag glad när Marie sms:ade att Passatdieseln hade gått igenom besiktningen utan anmärkning, men på väg hem från Stockholm idag så var man nere på jorden igen!
Då började oljelampan lysa på gamla passaten och jag stannade och fyllde på olja men det var inte lite olja, så jag startade bilen igen och körde några mil till så började det tjuta igen och oljelampan blinkade, stannade igen och det slutade???
Fortsatte hemåt och när jag kom några hundra meter hemifrån började det låta illa, så hemma på gården så skramlade det om motorn. Det fanns alltså inget oljetryck??

Nej tacka vet jag Volvomoterer det håller lätt 50000 mil, den här har bara 30000 mil???

Så nu får jag lov att börja leta efter en ny andrabil!!!!???

Fyfan vad surt!  :(

Är trött oxå som fan orkar inte träna idag ska vila imorrn och idag sen blir det styrketräning på lördag och lite Trainercykling resten av passen i helgen.

En jobbdag kvar sen är det helg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar