onsdag 27 mars 2013

Nu är det lite bättre med axeln i allafall...

..så undrar om man skulle våga sig på en liten cykeltur imorrn torsdag?

Snart Påsk och idag fick vi ett påskägg på jobbet från








Undrar bara hur jag ska kunna låta bli att käka upp allt godis innan påskafton???


Idag fick jag hem ägarbytespappret på gamla Passaten så nu hoppas jag att han som köpt den kommer och hämtar vraket imorrn?

Just nu är det mycket jobb jobb jobb....
... ett projekt avslutades vid nyår men det är fortfarande inte klart!!  Fattar inte att det ska vara så svårt för en del entreprenörer att göra klart det sista åtgärderna, men jag tjatar vidare!!

Ett annat projekt blev klart igår och slutbesiktigades då och idag var jag på slutsamråd och det gick bra det med! Helt otroligt att ett ROT-projekt är klart i tid!

Startade upp ett nytt projekt i förra veckan ett energisparprojekt och inte så litet heller, spännande att få vara projektledare för ett projekt från början och inte som det brukar vara för mig att jag kommer in mitt i projekten eller i slutet?

Nu blir det skönt med 5 dagars ledighet!!!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar