söndag 24 november 2013

Löpning igen...


Måste bara dela med mig av bilden från löpturen imorse, sprang genom Haga Ekbackar och uppe på ett berg där så ser man en skymt av Svinnegarnsviken (Mälaren) väldigt fint tycker jag! Första skogsdelen på rundan sprang jag genom skogen nere vid Ekudden ca 2 km hemifrån där hade ganska så många vildsvin varit och bökat runt i skogsbacken men jag såg inga som tur var?!  :)

I veckan som varit har jag återigen hunnit med 2 st träningspass på SATS, vi har som mål att göra minst 4 pass per månad för att bara behöva betala 200 kr/mån annars är 350 kr per månad så snål som man är måste jag ju träna minst 4ggr/månad :)

Sitter och funderar på om jag ska gå upp och hämta tempocykeln i garaget och sätta upp den iTrainern i hallen och cykla lite, lutar åt att jag hämtar den snart emn först ska jag lägga mig och läsa lite i min nya bok jag fick hem i veckan "Kommondouppdrag i Norge" den handlar om Kompani Linges verksamhet inom Brittiska SOE under WWII, en väldigt intressant bok för en historienörd som mig.

Väldigt vad tysta Tuva och Clara är nu måste nog kolla vad de gör........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar