torsdag 14 november 2013

2:a passet på SATS den här veckan???

..nu har jag kommit igång igen med gym-träning i veckorna, var på SATS för andra gången den här veckan! I tisdagsmorse stannade jag till på Sats Kista på vägen till jobbet och körde 45 min Crosstrainer och idag var jag till Sats Sollentuna där körde jag 30 min SKIerg stakmaskin och sen 30 min crosstrainer. Vågar inte testa att springa än, avvaktar tills nästa vecka med att börja löpträna igen. Nästa onsdag kommer naprapaten till jobbet igen och då får vi se om jag lyckats få bort min låsning i ryggen med övningarna jag har sen förra gången!

Hade vilodag igår och troligen blir det en vilodag imorrn oxå? Är lite sugen på att åka till Erikdalsbade och simma men tror inte jag orkar gå upp 5  imorrn med för att hinna till simhallen inna jobbet? Blir nog vila imorrn oxå....

Lördag blir det gym-träning som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar