tisdag 3 september 2013

Är så jävla less just nu!!!!

Förkyld, började i lördagsmorse med lite ont i halsen och sen blev det värre och värre igår trodde jag att nu är det som värst och vänder snart, men idag var jag tvungen att åka på 2 möten och det var inte så bra!!!

Borde ha varit hemma som igår, förresten igår då gick Ö till Ö vilket bra tävling!  Web-sändning så man kunde följa loppet på TV hela dagen!  Såg kul ut men tror inte jag kommer att klara en sån sträcka som i Ö till Ö men det finns ju kortare Swim-run lopp så man får väl ta och testa det nån sommar?

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig 19 så jag kan åka in till Tuvas skola och lyssna på vad politikerna har för stolliga idéer för att ersätta hennes skola med en ny? Det har var provpå rejält stolliga idéer hittills men hoppas de har sansat sig nu och kanske kan komma med något vettigt även om jag är mycket tveksam till det????

Vill inte vara förkyld längre men det kanske är kroppens sätt att tala om att jag måste vila!???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar