torsdag 8 november 2012

Veckorna går fort nu...!

Idag är det redan torsdag och jag som trodde det var onsdag idag???

Igår så satt jag hemma och jobbade, fördelen med att jobba hemifrån är att man kan ta en löptur på lunchen. Det kan man ju i och för sig göra på jobbet med om man vill men då måste man släpa med sig skor och kläder och det blir för jobbigt!

Det blev en löptur på drygt 8 km på ca 46 min och det är jag mycket nöjd med! Förra året var målet att kunna springa en mil på under 1 tim(ca 57 min) innan nyår och det lyckades jag med. I år är målet att springa milen på under 55 min!

I går kväll hann jag även med ett simpass 1 tim på 2,1 km med simklubben.

Idag smet jag ifrån en liten stund på förmiddagen och körde ett kort 30min pass på SATS Södra station, 15 min rodd och 15 min crosstrainer, inte mycket kanske men mer än ingenting!  :)

Nu ska jag jobba ikapp lite tid ikväll efter att barnen har nattats, sen imorrn så blir det ett 1 tim simpass i simhallen efter att jag lämnat barn på dagis och fritids, sen drar vi till Åkersberga och jobbar lite där imorrn.

Sen är det fredagkväll och fredagsmyyyyyys.

Lördag morgon blir det Magasinet Gym i Enköping!!  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar