söndag 25 november 2012

Söndagkväll igen...

...helt otroligt vad fort alla helger går, snart är det jul!! Igår var det en månad till julafton?

Förkylningen håller sitt grepp om mig fortfarande? Men det känns som om den är på väg att ge sig hoppas jag? Körde lite lätt Triathlonstyrka igår på Magasinet, men idag har det varit lugnt, mycket lugnt!

Funderar på om jag kan hinna smita in någon stund imorgon på något SATS-gym i Stockholmsområdet? Ska vara hela dagen i Sundbyberg imorgon så vi får se om det är någon stund över då?

Annars är det en späckad vecka som kommer, inte många lugna stunder över, inte i början på veckan iallafall. På torsdag har jag inget inplanerat än så jag hoppas jag hinner vara en stund på kontoret då och fixa lite med pappersjobb?

Sen hoppas jag att förkylningen går över så jag kan ut och springa lite igen och kanske åka lite rullskidor, får se om det går att åka lite längdskidor nästa helg ser ut att kanske bli lite snö då, kallt blir det iallafall. Snöar det bara ett par cm så kan man skrapa ihop till ett spår ute på gräsplanen mellan våra hus och husen på Natt och Dag?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar