onsdag 7 november 2012

Premiärtur!

Igår blev det en premiärtur på min nygamla cykel, har satt på skärmar på CyclePro från 1995(se fotot nedan), så nu är det en vintercykel. Har tänkt att jag ska kunna cykla på den resten av året och fram till slutet av mars början på april. Blir det is så har jag racerdubbdäck ligger i garaget och väntar!  :)

Det gick däremot väldigt tungt jämfört med Trek:n och tempohojen! men det ger ju bara mer träning och desto lättare kommer det att kännas i vår när man tar fram dom snabbare cyklarna igen.

Idag sitter jag hemma och jobbar, måste få sitta i lugn och ro och jobba ikapp, har  ca 50 obesvarade mail från slutet av förra veckan som jag inte har svarat på sen jag var ledig?? :(
Sen var jag på möten och besiktningar i går och i måndags, då blir det inget gjort med alla papper m m....
Så nu ska vi börja nöta på och se till att få något gjort.

Ikväll ska jag åka och simträna, på lunchen idag kanske det blir ett kortare löppass? Vi får se?

Nu är det jobb som gäller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar