onsdag 28 november 2012

Förkylningen fortsätter...... :-(

Nu går jag in på vecka 2 med snorandet och jag är jävligt less på det nu, jag vill bli frisk och kunna träna igen så fort som möjligt!!!

Tålamod är inte min grej riktigt!

Idag har det snöat här i Haga och det ligger lite snö kvar på marken, men det skulle behöva vara kallt en vecka först så att marken fryser till innan det kommer snö!  Går ju inte att göra skidspår om det är blött och mjukt i marken under snön!  :)

Får se om jag springer ner en stund på SATS Södra Station imorgon förmiddag och kör lite styrka när jag är på kontoret, beror på hur jag känner mig imorrn?

Bara 2 dagar kvar i november nu och sen börjar december julmånaden! Det är 1:a advent redan nu på söndag!??

Hoppas att man kan vara ledig lite i mellandagarna och att man är frisk då så jag kan ta igen den träningstid jag har tappat nu i november, iallafall en del av den?

Nu ska jag ta och slöa resten av kvällen äta lite god choklad och ta ett glas rött (i rent medicinskt syfte förstås) Marie och jag firar 8 årig förlovningsdag idag!  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar