lördag 16 juni 2012

Vätternrundan 2012 - jo tack det gick skapligt bra! :)

väckning kl.03.20! Lite frukost och sen påklädning. 04.20 rullade jag mer till starten i hamnen i Motala och behövde inte stå länge och vänta sen bar det iväg söderut, i Vadstena började det regna och fortsatte regna ända till Husqvarna och det var inget duggregn utan störtregn!! :(
Efter Jönköping så var det uppehåll förutom några småskurar, efter Karlsborg så kom solen fram och det blev lite varmare! :)
Körde väl ca 3/4 av loppet i olika klungor men ca 1/4 körde jag helt själv utan draghjälp, bra träning inför sommarens triathlontävlingar. :)

Totaltiden blev 10 tim och 1 min!!!? Lite retligt är det att jag hade bara 2 min marginal för att komma runt på under 10 timmar! Men det är bra gjort att förbättra tiden med 3 tim och 9 min mot loppet 2010!:)

Nästa gång är målet att komma runt på en tid under 10 timmar minst, helst under 8 tim! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar