tisdag 19 juni 2012

Så var man igång igen...

... med träningen, det blev ett simpass i dag i simhallen!

insim 200 m
5x100m fritt (2x100m med pads+kf och 3x100m kf)
10x50m fritt(5x50m ben kf+platta och 5x50m pads+kf)
1x200m fritt kf
avsim 100m

totalt 1500m på 42 min, kändes bra och inga sviter efter VR alls..  :)

Nu blir det lite jobb här ikväll och samtidigt se lite på fotboll..  men först ska jag fika lite tror jag?

Imorrn ska jag gå på besiktning hela dagen eller springa runt ett stor hus på drygt 15000 m2 och göra efterbesiktning, hoppas de har hunnit åtgärda det mesta av anmärkningarna så att det inte är så mycket kvar?

Imorgon kväll ska Tuva på friidrottsträning och får se om jag hinner ut och träna lite efter det på kvällen, lite löpträning börjar det bli dags för, är bara en knapp månad kvar till Jubileums marathon i Stockholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar