söndag 3 juni 2012

Ojojoj vilken träningsvärk jag har...

...och har haft idag och i natt.  Men ingen värk som inte går att bota med lite voltaren! :)

På eftermiddagen och kväll har det känts mycket bättre i benen, lite stel i rygg- och magmuskler, men tack och lov har värken i knäna som jag hade i natt försvunnit helt! puuhh!

Så på eftermiddagen idag anmälde jag mig till Stockholm Marathon 2013!  :) Bäst att göra det så fort som möjligt så att man inte hinner ändra sig! :)

Har kollat lite på TV4 Play idag på tv-sändningen från igår, alltså helt otroligt vilket jäkla busväder det var!??
Visst märkte man det när man sprang mitt i skiten, men när man såg det på TV, ja helt jävla otroligt att så många kom runt trots det dåliga vädret och kylan?

Jag var inte sist iallafall totalt var det 82 st män efter mig in i mål och I H50 så var det 9 st efter mig av totalt 1015 som gick i mål. Så nu är det bara att träna mer löpning på asfalt tills nästa år och framför allt se till att gå ner en 10-15 kilo i vikt så ska det inte vara så omöjligt att ta sig runt på en tid runt 5 tim eller kanske t o m komma ned under 5 timmar? Ska se om det finns något marathonlopp tidigt i vår nästa år?

Nu gäller det att vila i nån dag till och sen fortsätta med cykelträningen inför Vättern, bara 12 dgr kvar nu!

..och imorrn ska jag för femtioelfte gången börja ett nytt sundare och bättre liv när det gäller kost! Så nu är det No More Mercy!!!!! Now it's war!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar