fredag 11 november 2011

Vilken SKITVECKA!!!!

Jo en riktigt skitvecka har det varit, jag var magsjuk i måndags, tisdags och i onsdags, i tisdags var jag hemma men i måndags var jag och jobbade på förmiddagen och sen åkte jag hem. I onsdags trodde jag att jag var bra från magsjukan så jag åkte till jobbet men fick vända hemåt igen..., sen så åt jag bara blåbärssoppa  resten av dagen och sov. Ja sov och sov, hade precis slumrat när det ringde en telefonförsäljare och väckte mig!!  :(  Tror ni att han fick sälja nåt, nehedå!!!! Väcker man mig och ringer om nåt jävla skit så får man skylla sig själv, telefonförsäljare är nåt jag inte tycker om!!!

Ingen träning sen i söndags pga ovanstående plus en förkylning, men i söndags vart det ett kortare Corepass på en 30 min hemma.

Ska vila från styrkan imorrn och även på söndag blir det vila,men på måndag ska jag försöka komma igång med träningen igen, för då är jag frisk igen, det har jag bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar