torsdag 25 februari 2016

Sportlov

På sportlovet ska man sporta!

Träningen går bra nu förra veckan fick jag ihop totalt drygt 7 tim så nu börjar det likna något, men än är det långt kvar till att komma i närheten av Ironmanformen?!

Mån-tisd v ar vi i Karlstad och bodde på Scandic, bra hotell med gym. Det blev ett pass itisdagsmorse styrka armar och core.
Cyklade trainer 90 min i tisdagskväll när kom hem och igår blev det 2 pass styrka ben och core samt 30 min crosstrainer. På kvällen simträning med SK Enas mastergrupp totalt 2km!

Idag ska vi åka till sthlm på museirunda, detär gratis f o m 1 februari på alla statliga muséer sånt måste utnyttjas plus att Tuva och Clar får lite allmänbildning med historiskt perspektiv! :)

Får se om jag hinner cykla lite trainer ikväll? Om jag orkar blir nog en hel del gående idag??

#ironmansweden2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar