måndag 21 maj 2012

Nu är det vardag igen!

Skönt att allt är tillbaka till det normala igen efter förra veckans födelsedagsfirande och förkylningar.

Känns som om förkylningen är på väg att gå över, orkade köra ett brickpass igår på eftermiddagen på 22 km cykel tid 44 min  och 4 km löpning tid 25 min och avslutade med ett simpass igårkväll där jag simmade 750m på 20 min.

Annars igår så var det dansträning för Tuva och Clara på förmiddagen, sen på eftermiddagen så var vi till Kaffestugan i Nykvarn och fikade lite.

I lördags så hade Marie ordnat med ett jättetrevligt kalas för mig och släktingar och vänner, Buffé med god mat och efter det kakor och tårta. Det var jättegott och jättekul!!

Tack älskade Marie för att du ordnade ett så fint kalas för mig!  Älskar dig!  :)

Här är lite bilder från lördagen:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar