torsdag 20 augusti 2015

Det går sakta framåt med träningen, IM Kalmar 366 dgr

Igår var jag för trött för att Träna så jag körde 14 skottkärrslass med grus till parkeringen hemma istället!  :) Blev väldigt fint tycker jag, körde på en hel del för nån vecka sen men det behövdes bättras på lite nu. Snyggaste P-platserna i området lätt!  :)


I tisdags så blev det ÖppetVatten-premiär för mig i år(tror inte det blev något 2014?) var ut till Bredsandsbadet och simmade lite blev nästan 900m tror jag svårt att mäta sträckor i vatten. Marie var med och satt på stranden och kollade så jag inte drunknade.
Det var härligt väder inga vågor som tur var, med den dåliga simformen jag har just nu så hade jag inte nått första bojen i Kalmar i lördags!  :/

Efter simpasset hängde jag med Marie på MTB-tur på drygt 15 km i lugnt tempo i fint väder, kul att kunna göra sånt tillsammans ibland ensamma utan barn. De hade ju sin första skoldag i tisdags.

Idag på morgonen blev det ett pass på SATS i Kista på vägen till jobbet. 20 min rodd, 20min motionscykel, 20 min crosstrainer, kändes bra så nu blir det såna här pass framöver när jag inte har tid att hinna med cykla eller löpträna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar