söndag 9 november 2014

Trainersäsongen inledd...

...idag körde jag den här säsongens första trainerpass, Marie jobbar kväll och med barn som inte kan vara ensamma så blir det inga turer utomhus då!
Orkade bara 30 min i lugnt tempo ikväll men får väl öka på både längd och intensitet gradvis vartefter nu i vinter, har som målsättning att köra mycket trainer och även ett och annat utepass på cykel iallafall när det är barmark. Dubbdäcken jag köpte till förrförra vintern passade inte på vintercykeln vet inte hur jag hade mätt men fel blev det. :)

Nu är det 279 dgr kvar till Ironman i Kalmar och det börjar bli dags att köra mer seriös försäsongsträning nu, ingen bra start bara då jag har haft ett ofrivilligt uppehåll på ca 2,5 veckor pga magsjuka och förkylning men nu är det bara att köra igen, inga ursäkter...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar