torsdag 5 december 2013

Ingen träning idag....än?

Sitter och väntar vid jvg stn i Karlstad på att min uppdragsgivare och projektörer ska komma med Stockholmståget snart och sen ska vi åka till Karlstad Universitet och titta på det marklager för Bergvärme som Akademiska hus ska utföra där som energilösning för Universitets byggnader. Ett liknande projekt som mitt uppdrag på Stockholms Universitet. Ska bli spännande att se hur de göt det här i Karlstad? Hoppas bara att jag kommer iväg härifrån på eftermiddagen innan det börjar snö och att jag hinner hem och springa en sväng ikväll, för imorrn ska det bli ett sjujävla snökaos säger Smhi? Det har vi inte sett än! :)

Lite lugnare den här veckan måndag vilodag, tisdag stakmaskin 15 min och löpband i 30 min igår simning 45 min, får ta igen det nästa vecka och köra crash-träning då om man klarar sig från förkylningen som barnen och Marie har åkt på?

Nu ska jag gå och se om det kommer någe tåg? Jag åkte bil idag för jag #litarintepåSj

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar