fredag 17 maj 2013

Lugn vecka?

Tog det lite lugnt både i söndags och måndags men tänkte träna lite i tisdags men det vart lugnt då med. I onsdags körde jag ett simpass på morronen och sen så var massören på jobbet så det blev lite massage för min högeraxel och skuldrorna. Positivt är att nu så är muskelbristningen i axeln borta helt! :)
Igår fyllde jag år 49+2 år det firade vi på kvällen med alla barn och föräldrar och svärföräldrar.  Firade lite för mig själv oxå på eftermiddagen med ett brickpass på 2 mil cykel och 5,6 km löpning. :)

Imorse var det mindre kul vaknade upp och var magsjuk!!!! Fick även frossa och kallsvettades!!! Not very funny :( och jag som skulle ha varit på besiktning på Arlanda idag, blev inte så!

Har legat i solstolen ute och läst tidning och vilat nästan hela dagen, jättejobbigt??? :)

Nu sitter jag ute och slöar lite, Marie är med Fia på Schulman Show i  Stockholm och kommer nog hem ganska sent så vi får se om jag är vaken då?

Börjar blinlite kyligt ute nu? Är nog bara +21 gr kanske??? :)

Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar