söndag 10 februari 2013

Söndag...

...och förkylningen fortsätter, fick någe ryck imorse och tänkte åka och styrketräna men efter moget övervägande så lät jag bli!  Det är dumt att göra det än så länge kanske kan ut och gå en sväng imorrn kväll och se hur kroppen reagerar på det?

Daniel Tynell vann Engelbrektsloppet i min frånvaro?!  :) Tror i och för sig att han hade vunnit även om jag hade varit med idag? :)


Tror jag ska gå upp till garaget efter kvällsmaten idag och påbörja prepareringen av min skidor inför öppet spår? Eller till någon träningsrunda framåt helgen, så jävla typiskt att man är sjuk nu när det finns snö och skidspår!!!!

Idag har vi köpt ny dammsugare, den gamla pajade ihop totalt så det var inte mycket att välja på enligt Marie, jag hade nog prioriterat en ny ultegra-bakväxel till tempocykeln före en dammsugare? :-)

Nu ska jag nog börja laga lite kvällsmat.....?

Prognosen på när träningen återupptas är just nu tisdag 12/2 eller onsdagmorgon 13/2?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar