söndag 28 april 2013

Kräktider????

Idag blev Tuva 7-åringen magsjuk och har spytt resten av dagen till och från ända tills hon somnade för en halvtimme sen stackarn. Det är jobbigt när barnen blir sjuka man kan inte göra något åt det annat än bara försöka lindra eländet för dem.
Hon spydde ner sig själv helt och hållet och en fåtölj som nu gått hädan, blir Återbruket nästa för den fåtöljen blev full med blåbärssoppespyor !

Idag blev det en kortare runda på cykel ca 56 km i hård vind mycket hård vind! :) men motvind ger bra träning. :)

Igår körde jag ett distanspass i ganska hög fart för att var jag 2 km på 26-27 min, kan bero på att de stängde simhallen 1 min efter att jag hade simmat klart 2 km.

Nu sitter jag däremot och är orolig för om jag kommer att få en släng av magsjukan???

Träning går ganska bra just nu ligger på ca 8 tim i veckan men måste höja träningsdosen ca 3-4 tim till så jag kommer upp i över 12 tim/vecka, hur nu det ska gå till!
Kanske ska skrapa trisslotten jag köpte idag den kanske kan lösa det problemet????? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar