lördag 31 december 2011

Gott Nytt Tränings År! :)

Nu är det inte många timmar kvar på 2011!

Det har varit ett bra år i alla avseenden, jobb,familj och träning allt har funkat bra!  Marie blev klar med sin utbildning och jag fick nytt jobb med en ganska så skaplig inkomstförändring... även Marie har fått nytt jobb även om det är på samma ställe men ändå nytt på sätt och vis då hon numera f o m imorrn är tillsvidareanställd och slipper korta vikariat.  :)

Nu ska jag summera mitt tränings- och tävlingsår så är NI inte intresserade av det så kan Ni sluta läsa här och hoppa till någon annan sida.

Totalt sätt så har jag tränat och tävlat så här:

Träningstid:      16927 min ( 282 dgr)
Total sträcka:     3080 km
Antal pass:           358 st

Jag har varit med i 4 st Triathlontävlingar ( 1 st på Olympisk distans och övriga 3 st Minitriathlon), 1 st Open Water tävling i simning (Vansbrosimning 3 km) och 1 st terränglopp i löpning (Lidingöloppet 30 km).

Jo jag är nöjd och tar nya tag och satsar vidare mot ett helt orört tränings- och tävlingsår 2012!

GOTT NYTT ÅR !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar